Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Mijn afspraken waren verdeeld waardoor ik voor maar 10min naar Sittard moest komen.
Het was voor mij niet duidelijk hoe het was met de controle met tandarts en assistent waardoor ik...
Lees meer
vriendelijke en professionele behandeling
vriendelijke en professionele behandeling

Goed
Goed

Verstaat zijn vak.
Kundige tandprotheticus, goed inzicht van hoe en wat . Neemt de tijd, luistert goed naar wat je w...
Lees meer
Alles verliep goed
Klantvriendelijk Jammer dat ik de dag na de ingreep niet gebeld werd zoals wel afgesproken was.

Goed
Alles goed geregeld

Goed en deskundig geholpen
Uitgelegd wat ik graag wil en daar samen duidelijkheid in gebracht.

Goed
Deze mondhygiëniste vond ik super goed

Goed
Prima

Zoals altijd vriendelijk en deskundig geholpen.
Goed.

Vriendelijk
Behulpzaam

Altijd fijn geholpen
De tanden goed gereinigd altijd zeer tevreden.

Ik ben heel deskundig geholpen
Goede ervaring met Mondzorg in t ziekenhuis

Fantastisch
Contact is fijn, laagdrempelig en professioneel. Mijn behandeling was vlot en super nauwkeurig ge...
Lees meer
Goed
De Heel fijn geholpen.Niet gehaast.Super!

Prima
Bij afspraak altijd mooi op tijd en goed behandeld.

is goed
is goed

altijd wordt je goed ontvangen en behandeld.
goede verzorging en goede uitleg.

Dankbaar
Door een levensbedreigende ziekte zijn mijn tanden slecht geworden en moest ik een bovengebit. De...
Lees meer
Tijdig en vriendelijk
Afspraken vinden altijd op tijd plaats en je wordt vriendelijk ontvangen en goed behandeld

Heel goed
Tot nu toe heel goed maar ben nog niet helemaal klaar maar zal wel goed komen.

super goed
goede behandeling vriendelijk personeel

Klantvriendelijk
Eerste kennismaking was goed. Vriendelijke baliemedewerkster. Vriendelijke tandarts. Vraagt hoe ...
Lees meer
Prettig goede adviezen
Prettig en goede adviezen van tandarts. Geruststellend. Enige nadeel is dat ze geen gespecialisee...
Lees meer