Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
2 oktober 2023

Mijn afspraken waren verdeeld waardoor ik voor maar 10min naar Sittard moest komen.

Het was voor mij niet duidelijk hoe het was met de controle met tandarts en assistent waardoor ik...

Lees meer
1 oktober 2023

vriendelijke en professionele behandeling

vriendelijke en professionele behandeling

1 oktober 2023

Goed

Goed

29 september 2023

Verstaat zijn vak.

Kundige tandprotheticus, goed inzicht van hoe en wat . Neemt de tijd, luistert goed naar wat je w...

Lees meer
27 september 2023

Alles verliep goed

Klantvriendelijk Jammer dat ik de dag na de ingreep niet gebeld werd zoals wel afgesproken was.

27 september 2023

Goed

Alles goed geregeld

27 september 2023

Goed en deskundig geholpen

Uitgelegd wat ik graag wil en daar samen duidelijkheid in gebracht.

27 september 2023

Goed

Deze mondhygiëniste vond ik super goed

27 september 2023

Goed

Prima

26 september 2023

Zoals altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Goed.

26 september 2023

Vriendelijk

Behulpzaam

26 september 2023

Altijd fijn geholpen

De tanden goed gereinigd altijd zeer tevreden.

23 september 2023

Ik ben heel deskundig geholpen

Goede ervaring met Mondzorg in t ziekenhuis

20 september 2023

Fantastisch

Contact is fijn, laagdrempelig en professioneel. Mijn behandeling was vlot en super nauwkeurig ge...

Lees meer
20 september 2023

Goed

De Heel fijn geholpen.Niet gehaast.Super!

18 september 2023

Prima

Bij afspraak altijd mooi op tijd en goed behandeld.

16 september 2023

is goed

is goed

15 september 2023

altijd wordt je goed ontvangen en behandeld.

goede verzorging en goede uitleg.

15 september 2023

Dankbaar

Door een levensbedreigende ziekte zijn mijn tanden slecht geworden en moest ik een bovengebit. De...

Lees meer
14 september 2023

Tijdig en vriendelijk

Afspraken vinden altijd op tijd plaats en je wordt vriendelijk ontvangen en goed behandeld

14 september 2023

Heel goed

Tot nu toe heel goed maar ben nog niet helemaal klaar maar zal wel goed komen.

13 september 2023

super goed

goede behandeling vriendelijk personeel

13 september 2023

Klantvriendelijk

Eerste kennismaking was goed. Vriendelijke baliemedewerkster. Vriendelijke tandarts. Vraagt hoe ...

Lees meer
13 september 2023

Prettig goede adviezen

Prettig en goede adviezen van tandarts. Geruststellend. Enige nadeel is dat ze geen gespecialisee...

Lees meer

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Praktijknaam
Dr. H. van der Hoffplein 1
6162 BG
Sittard-Geleen
Wo
Gesloten